Govern de les Illes Balears

Registro de convenios y acuerdos

Datos del convenio

Convenio

Sección: 4 - Entitats locals i associacions d'entitats locals
Número: 2013/4/104
Materia: Urbanisme i ordenació del territori
Título: Conveni de col·laboració entre la Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient i Territori i l'Ajuntament d'Alaior en matèria de cartografia i infraestructura de dades espacials.

Suscripción

Lugar: Palma
Fecha: 08/07/2013

Partes (Entidades firmantes)

Administración de la CAIB

  • Conselleria d'Agricultura, Medi Ambient i Territori

Otras entidades firmantes

  • Ajuntament d'Alaior

Objeto

Regular la disposició i utilització de productes cartogràfics per part del Govern de les Illes Balears i l'Ajuntament d'Alaior. De manera específica, aquest Conveni regula, entre d'altres:
a) La posada a disposició, per part del Govern de les Illes Balears a l'Ajuntament d'Alaior, de la cartografia bàsica topogràfica a escala 1:5.000 i 1:1000, i les sèries d'ortofotomapes de què disposi del seu municipi.
b) La posada a disposició de la informació geogràfica, per part de l'Ajuntament d'Alaior al Govern de les Illes Balears, de la cartografia de què és propietari.
c) La col·laboració en les tasques de manteniment i actualització de les bases cartogràfiques.
d) La coordinació de les actuacions destinades al desenvolupament d'una infraestructura de dades espacials de les Illes Balears.
e) La promoció de l'ús de les tecnologies de la informació i les comunicacions dins l'àmbit de l'ordenació i l'ús del territori.
f) L'intercanvi d'esperiències i informació entre ambdues administracions.

Vigencia

Estado: Vigente
Plazo inicial de vigencia desde: 08/07/2013
hasta: 07/07/2017
Previsión de prórroga: 

Acuerdos de prórroga

Plazo de vigencia desde: 08/07/2017
Pròrroga tàcita per períodes annuals successius, mentre no sigui denunciat

Documento del convenio

PDF del convenio (PDF)
Català - Castellano
© Govern de les Illes Balears