Govern de les Illes Balears

Registro de convenios y acuerdos

Datos del convenio

Convenio

Sección: 4 - Entitats locals i associacions d'entitats locals
Número: 2012/4/286
Materia: Emergències i seguretat
Título: Conveni de col·laboració entre l'Empresa pública "Gestió d'Emergències de les Illes Balears, S.A.U." i l'Ajuntament de Santa Margalida per dotar de mitjans tècnics a l'agrupació municipal de voluntaris de protecció civil.

Suscripción

Lugar: Marratxí
Fecha: 17/02/2010

Partes (Entidades firmantes)

Administración de la CAIB

  • Gestió d'Emergències de les Illes Balears, S.A.U (GEIBSAU)

Otras entidades firmantes

  • Ajuntament de Santa Margalida

Objeto

La cessió a l'Ajuntament del material que s'especifica al conveni. La cessió d'ús del material es realitza perquè ho utilitzin, exclusivament, els membres de la seva agrupació local de voluntaris de protecció civil.

Vigencia

Estado: Vigente
Plazo inicial de vigencia desde: 17/02/2010
hasta: 31/12/2010
Previsión de prórroga: 

Acuerdos de prórroga

Plazo de vigencia desde: 01/01/2011
Prorrogable tàcitament per anualitats, sempre que una de les parts no expressi la seva decisió de no prorrogar-lo amb un mes d'antelació a la data de finalització de cada anualitat

Documento del convenio

PDF del convenio (PDF)
Català - Castellano
© Govern de les Illes Balears