Govern de les Illes Balears

Registre de Convenis i Acords

Dades del conveni

Conveni

Secció: 4 - Entitats locals i associacions d'entitats locals
Número: 2019/4/134
Matèria: Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (TIC)
Títol: Conveni de col·laboració entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques i l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja, per a la cessió al Servei d'emergències de les Illes balears (SEIB-112) d'una base de dades creada per l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja per al posicionament i localització d'habitatges aïllats en aquest municipi.

Subscripció

Lloc: Palma
Data: 10/05/2019

Parts (Entitats signants)

Administració de la CAIB

  • Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques

Altres entitats signants

  • Ajuntament de Sant Joan de Labritja

Objecte

Regular la col·laboració entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant la Conselleria d'Hisenda i Administracions Públiques, i l'Ajuntament de Sant Joan de Labritja per a l'accés del SEIB-112 a una base de dades creada per l'Ajuntament, vinculada a un codi d'emergències, una coordenada geogràfica i UTM marcat com a punt sobre un plànol, amb correspondència amb el telèfon del propietari, la fotografia de l'habitatge o del punt marcat i la referència cadastral.

Vigència

Estat: No vigent
Termini inicial de vigència des de: 10/05/2019
fins a: 09/05/2023
Previsió de pròrroga: Si
Observacions vigència: Pròrroga per quatre anys més per mutu acord de les parts, formalitzat per escrit sis mesos abans de la seva finalització.

Document del conveni

PDF del conveni (PDF)
Català - Castellano
© Govern de les Illes Balears