Govern de les Illes Balears

Registre de Convenis i Acords

Dades del conveni

Conveni

Secció: 6 - Altres
Número: 2021/6/22
Matèria: Educació
Títol: Conveni de col·laboració entre la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca, l'Ajuntament d'Artà i l'APIMA del CEIP Rosa dels Vents per a la gestió del menjador escolar del CEIP Rosa dels Vents

Subscripció

Lloc: Palma
Data: 18/01/2021

Parts (Entitats signants)

Administració de la CAIB

  • Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca

Altres entitats signants

  • APIMA CEIP Rosa dels Vents
  • Ajuntament d'Artà

Objecte

La col·laboració entre la Conselleria d?Educació, Universitat i Recerca del Govern de les Illes Balears, l?Ajuntament d?Artà i l?APIMA del CEIP Rosa dels Vents per a la gestió del servei escolar de menjador al CEIP Rosa dels Vents, a partir de l'inici del curs escolar 2020-2021.
L'APIMA del CEIP Rosa dels Vents prestarà el servei de menjador escolar d'acord amb la Resolució del conseller d'Educació i Cultura de 9 de setembre de 2003, per la qual es regulen l'organització i el funcionament del servei escolar de menjador als centres públics no universitaris (BOIB núm. 131, de 18 de setembre de 2003).
L'APIMA gestionarà el servei de menjador mitjançant la contractació amb una empresa del sector, i assumirà la responsabilitat del correcte funcionament del menjador escolar, del personal i qualsevol altre obligació que assumeixi en la gestió del menjador. En aquest cas l'APIMA s'haurà d'assegurar que l'empresa amb qui contracti disposa de la corresponent autorització sanitària per a la prestació del servei. L'APIMA n'haurà de trametre còpia a la Conselleria d'Educació, Universitat i Recerca en un termini no superior a un mes des de la signatura dels conveni.
La prestació del servei de menjador, en tot cas, ha de incloure:
a) L'adquisició d'aliments i l'elaboració de plats cuinats i menús adequats per a l'alumnat que utilitzi el servei de menjador.
b) Totes les tasques pròpies de distribució dins el menjador escolar, i els costos d'aquestes, inclosos els serveis d'atenció a l'alumnat durant el temps fixat de menjador en l'horari escolar.
c) la neteja i manteniment d'estris i utensilis que s'utilitzin, tant en la preparació com el la distribució i consum dels aliments, així com la neteja i desinfecció dels locals i dependències interiors de la cuina, menjador office, càmeres frigorífiques, magatzems d'aliments i serveis de vestuari utilitzats.
d) La implantació dels requisits d'autocontrol que puguin ser exigits per les autoritats.
e) El reciclatge de paper, vidre, plàstic que es generi en l'elaboració dels menús, així com la recollida d'olis que generi la cuina.
f) Les mesures especials per a la prevenció del contagi de la COVID-19 que siguin vigents d'acord a la normativa establerta en cada moment per les autoritats sanitàries i/o educatives, així com el Pla de Contingència elaborat pel centre.
L'APIMA del centre assumirà tots els costos derivats de les activitats que inclouen l'objecte del conveni. Igualment l'APIMA és la única responsable davant el Govern de les Illes Balears, i davant terceres persones, dels danys i perjudicis i accidents que resultin de la gestió de qualsevol de les activitats que desenvolupi.
L'Ajuntament assumirà les despeses de neteja i desinfecció de les instal?lacions que s'utilitzin per a la prestació del servei de menjador.

Vigència

Estat: No vigent
Termini inicial de vigència des de: 01/09/2020
fins a: 31/08/2022
Previsió de pròrroga: Si
Observacions vigència: Pròrroga expressa per una durada de 2 anys.

Document del conveni

PDF del conveni (PDF)
Català - Castellano
© Govern de les Illes Balears