Sección: 6 - Altres
Número: 2021/6/56
Materia: Educació
Título: Conveni de col·laboració entre la Conselleria d'Educació i Formació Professional i l'APIMA del CEIP Inspector Doctor Comas Camps per a la gestió del menjador escolar del CEIP Inspector Doctor Comas Camps d'Alaior
Lugar: Palma
Fecha: 15/06/2021
Administración de la CAIB
- Conselleria d'Educació i Formació Professional
Otras entidades firmantes
- APIMA CEIP Inspector Doctor Comas Camps (Alaior)
La col·laboració entre la Conselleria d?Educació i Formació Professional del Govern de les Illes Balears i l?APIMA del CEIP Inspector Doctor Comas Camps per a la gestió del servei escolar de menjador al CEIP Inspector Doctor Comas Camps d'Alaior, per als cursos escolars cursos escolars 2021-2022 i 2022-2023.
L'APIMA del CEIP Inspector Doctor Comas Camps prestarà el servei de menjador escolar d'acord amb la Resolució del conseller d'Educació i Cultura de 9 de setembre de 2003, per la qual es regulen l'organització i el funcionament del servei escolar de menjador als centres públics no universitaris (BOIB núm. 131, de 18 de setembre de 2003).
L'APIMA podrà contractar amb una empresa del sector la prestació del servei, i assumirà la responsabilitat del correcte funcionament del menjador escolar, del personal i qualsevol altre obligació que assumeixi en la gestió del menjador. En aquest cas l'APIMA s'haurà d'assegurar que l'empresa amb qui contracti disposa de la corresponent autorització sanitària per a la prestació del servei. L'APIMA n'haurà de trametre còpia a la Conselleria d'Educació i Formació Professional en un termini no superior a un mes des de la signatura dels conveni.
La prestació del servei de menjador, en tot cas, ha de incloure:
a) L'adquisició d'aliments i l'elaboració de plats cuinats i menús adequats per a l'alumnat que utilitzi el servei de menjador.
b) Totes les tasques pròpies de distribució dins el menjador escolar, i els costos d'aquestes, inclosos els serveis d'atenció a l'alumnat durant el temps fixat de menjador en l'horari escolar.
c) la neteja i manteniment d'estris i utensilis que s'utilitzin, tant en la preparació com el la distribució i consum dels aliments, així com la neteja i desinfecció dels locals i dependències interiors de la cuina, menjador office, càmeres frigorífiques, magatzems d'aliments i serveis de vestuari utilitzats.
d) La implantació dels requisits d'autocontrol que puguin ser exigits per les autoritats.
e) El reciclatge de paper, vidre, plàstic que es generi en l'elaboració dels menús, així com la recollida d'olis que generi la cuina.
f) Les mesures especials per a la prevenció del contagi de la COVID-19 que siguin vigents d'acord a la normativa establerta en cada moment per les autoritats sanitàries i/o educatives, així com el Pla de Contingència elaborat pel centre.
L'APIMA del centre assumirà tots els costos derivats de les activitats que inclouen l'objecte del conveni. Igualment l'APIMA és la única responsable davant el Govern de les Illes Balears, i davant terceres persones, dels danys i perjudicis i accidents que resultin de la gestió de qualsevol de les activitats que desenvolupi.
Estado: No vigente
Plazo inicial de vigencia desde: 01/09/2021
hasta: 31/08/2023
Previsión de prórroga: Sí
Observaciones vigencia: Pròrroga expressa oer una durada de 2 anys.
PDF del convenio (PDF)