Establir la col·laboració entre l'entitat TRAVELCONCEPT, S.L i l'AETIB per realitzar accions de co-màrqueting estratègic durant els mesos de setembre i octubre d'acord amb la proposta presentada per l?entitat TRAVELCONCEPT,
S.L dins la Línia CDE que ha obtingut una puntuació de 61,2 punts dins del marc de la convocatòria pública de l'AETIB per accions de co-màrqueting estratègic (BOIB 63, de 15 de maig de 2021).
Les accions a desenvolupar durant la campanya són les següents:
- Campanya on-line Logitravel (Banners home, post en blog, post Facebook i Newsletters)
- Microsite dinàmic Logitravel.com
- Campanya video online - Campanya display online - Campanya Xarxes Socials
- Campanya + concurs influencers
- Campanya Ràdio online
- Campanya premsa
- Campanya revistes
- Campanya Aeroports
- Campanya botigues Fnac
- Campanya autobusos
- Campanya televisió
- Acció Requisit: Streetmarketing Madrid
D?acord amb la convocatòria, totes les campanyes proposades hauran d?incloure al menys una acció requisit de les establertes a la convocatòria i d?acord amb l?informe tècnic.