Establir la col·laboració entre l'entitat COMPAÑIA OPERADORA DE CORTO Y MEDIO RADIO EXPRESS, S.A.U. i l'AETIB per realitzar accions de co-màrqueting estratègic durant els mesos de setembre i octubre d'acord amb la proposta presentada per l?entitat COMPAÑIA OPERADORA DE CORTO Y MEDIO RADIO EXPRESS, S.A.U. dins la Línia A que ha obtingut una puntuació de 27,85 punts dins del marc de la convocatòria pública de l'AETIB per accions de co-màrqueting estratègic (BOIB 63, de 15 de maig de 2021). Les accions a desenvolupar durant la campanya són les següents:
-Web iberiaexpress.com MPU
-Web iberiaexpress.com Microsite
-Xarxa social Facebook
-Xarxa social Tweeter
-Xarxa social Post blog
-Banner en Newsletter
-Street màrqueting: Spot Metro L8
-Street màrqueting: Circuit de MUPIS, kioskos i pantalles MAD+RTG mobile
-Street màrqueting: Spot Capitol + RTG mobile
-Street màrqueting: Spot teatro EDP Gran Via 66
-Paquet de cunyes KissFM rotació LMK
Totes les campanyes proposades hauran d?incloure al menys una acció requisit de les establertes a la base 4.3 de la convocatòria que, en aquest cas, d?acord amb l?informe tècnic, seran:
a.) Accions de street màrqueting