Establir la col·laboració entre l'entitat COMPAÑIA OPERADORA DE CORTO Y MEDIO RADIO EXPRESS, S.A.U. i l'AETIB per realitzar accions de co-màrqueting estratègic durant els mesos de setembre i octubre d'acord amb la
proposta presentada per l?entitat COMPAÑIA OPERADORA DE CORTO Y MEDIO RADIO EXPRESS, S.A.U. dins la Línia A que ha obtingut una puntuació de 28,85 punts dins del
marc de la convocatòria pública de l'AETIB per accions de co-màrqueting estratègic (BOIB 63, de 15 de maig de 2021). Les accions a desenvolupar durant la campanya són les següents:
-Web propia iberiaexpress.com MPU
-Web propia iberiaexpress.com Microsite
- Xarxa social Facebook
- Xarxa social Tweeter
- Xarxa social Post blog
-Banner en Newsletter
-Newsletter exclusiva
- Spot Metro L8
-Circuito de MUPIS, kioskos y pantallas MAD+RTG mobile
-Spot Capitol + RTG mobile
-Spot teatro EDP Gran Vía 66
-Video promocional destí: spot vídeo amb influencers
-A3player: vídeo destí
-Paquet de cunyes en rotació LMK
- Revista Madrid In&Out: 1 pàgina int. portada
Totes les campanyes proposades hauran d?incloure al menys una acció requisit de les
establertes a la base 4.3 de la convocatòria que, en aquest cas, d?acord amb l?informe
tècnic, seran:
a.) Accions de street màrqueting