Establir la col·laboració entre l'entitat RYANAIR DAC i l'AETIB per realitzar accions de co-màrqueting estratègic durant els mesos de setembre i octubre d'acord amb la proposta presentada per l'entitat RYANAIR DAC dins la Línia A dins del marc d ela convocatòria pública de l'AETIB per accions de co-màrqueting estratègic (BOIB 63, de 15 de maig de 2021). Les accions a desenvolupar durant la campanya són les següents:
Mitjans externs:
- Digital display
- Radio
Mitjans intern:
- Trade/Media Event
- Social/Contest
- Boarding Cards
- Hero Banner on UK Website
- App Leaderboard
- App pop-up
- Dedicated Email
- Push Messaging
- Instagram Post
- Facebook post
- Abandoned Basket (Prompt Email, Dedicated Email & Push Messaging)
- Destination page
- Consumer márketing Event
- Large Inclusion Email
- Dedicated Email
- Hero Banner on UK Website
- Our partners Banner on UK Website
- Explore Europe Banner on UK Website
- Instagram Post
Totes les campanyes proposades hauran d'incloure al menys una acció requisit d eles establertes a la base 4.3 de la convocatòria que, en aquest cas, d'acord amb l'informe tècnic, són:
a.) Accions de street màrqueting
b.) Accions de relacions públiques