Establir la col·laboració entre l'entitat ÁVORIS RETAIL DIVISION, S.L., i l'AETIB per realitzar accions de co-màrqueting estratègic durant els mesos de novembre i desembre d'acord amb la proposta presentada per l?entitat ÁVORIS RETAIL DIVISION, S.L., dins la Línia CDE, dins del marc de la convocatòria pública de l'AETIB per accions de co-màrqueting estratègic (BOIB 63, de 15 de maig de 2021). Les accions a desenvolupar durant la campanya són les següents:
- Mitjans propis:
o Nota de premsa i presentació
o Landing page i banner rotatiu a Bthetravelbrand.com
o Newsletter exclusiva
o 2 Newsletter destacades
o Workshop o Webinar
o 8 social media posts
o Pantalles agències B the travel brand
- Mitjans externs:
o Pre-roll Atresmedia
o Pre-roll Mediaset
o Publicació El Periódico
o Publicació El País
o Publicació La Vanguardia
o Publicació Conde Nast Traveler
o Publicació DeViajes
o Cunyes radio Kiss FM
o Cunyes radio Onda Cero
o Circuits Iwalls Centres Comercials Madrid i Barcelona
Totes les campanyes proposades hauran d?incloure al menys una acció requisit de les establertes a la base 4.3 de la convocatòria que, en aquest cas, d?acord amb l?informe tècnic, és:
? Acció Requisit: Workshop o Webinar