Establir la col·laboració entre l'entitat Companyia Operadora de Curt i Mitjà Radi Ibèria Express, S.A.O i la AETIB per a realitzar accions de co-màrqueting estratègic durant els mesos de gener 2024 fins a abril 2024 i octubre 2024 fins a desembre 2024 d'acord amb la proposta presentada per l'entitat Companyia Operadora de Curt i Mitjà Radi Ibèria Express, SAU, dins de la Línia Al fet que ha obtingut una puntuació de 33,8 punts, dins del marc de la convocatòria pública de la AETIB per accions de comárketing estratègic (BOIB núm.69, de 25 de maig de 2023).
Accions a desenvolupar durant les campanyes:
1. CAMPANYA DE CO-MÀRQUETING ESTRATÈGIC
a. Televisió inflight: Club express Onboard: vídeo pre-*roll
b. Mitjans propis inflight: Targeta d'embarcament: Bàner en targeta d'embarcament
c. Web pròpia o del grup: website iberiaexpress.com (MPU)
d. Publitramesa als contactes del mercat: Emailing: newsletter exclusiva
e. Microsite: website iberiaexpress.com: Microsite
f. Xarxes Socials pròpies: Facebook (Post), twitter (Post), Instagram (Story) i Blog Oficial d'Ibèria Express
g. Xarxes Socials pròpies- sortejos i concursos: Sorteig de dos bitllets d'avió
h. Ràdio: Campanya de radi Kiss FM, paquet de tascons en rotació
i. Mitjans de transport: Circuit publicitat en autobusos EMT Centre de Madrid
j. Xarxes socials-Influencers: casa de influencers 4 dies / 8 pax
2. CAMPANYA DE SOSTENIBILITAT
a. Web pròpia o del grup: WebsiteIberia express (superbanner inferior)
b. Microsite: WebsiteIberia express (microsite)
c. Mitjans en línia externs: Spotify (inserció publicitària)
d. Suports físics exteriors, tanques, opis, opis o similars: Circuit pantalles digitals a Madrid
A més, certificat de l'entitat o agència de mitjans que gestiona els espais publicitaris i que inclogui les impressions i target contractats, així com els resultats.