Secció: 4 - Entitats locals i associacions d'entitats locals
Número: 2012/4/1
Matèria: Emergències i seguretat
Títol: Conveni de col·laboració entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'Ajuntament de Llucmajor per a l'operació d'un Centre Remot del Sistema Integral de Gestió d'Emergències 112
Lloc: Marratxí
Data: 30/06/2011
Administració de la CAIB
- Conselleria d'Administracions Públiques
Altres entitats signants
- Ajuntament de Llucmajor
La incorporació de la Policia Local de Llucmajor al sistema de gestió d'emergències de les Illes Balears (SEIB 112), amb el objectius següents:
a) Millorar l'eficiència dels serveis de la Policia Local de Llucmajor a través de la utilització d'un sistema integrat d'informació i comunicacions que permeti a les diferents àrees l'aprofitament conjunt de la informació.
b) Facilitar una coordinació efectiva i contrastable entre les diferents entitats, departaments i serveis relacionats amb la seguretat pública, a través de la utilització de la utilització compartida dels "sistemes" i la integració dels seus diferents dispositius de comunicacions i informació.
Estat: Vigent
Termini inicial de vigència des de: 01/07/2011
fins a: 31/12/2011
Previsió de pròrroga: Si
Acords de pròrroga
Termini de vigència des de: 01/01/2012
Descripció del termini de pròrroga: Es renovarà anualment de forma automàtica, si no hi ha denúncia prèvia de qualsevol de les parts amb un mes d'antelació a l'acabament.
PDF del conveni (PDF)