Govern de les Illes Balears

Registre de Convenis i Acords

Dades del conveni

Conveni

Secció: 4 - Entitats locals i associacions d'entitats locals
Número: 2012/4/3
Matèria: Emergències i seguretat
Títol: Conveni de col·laboració entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'Ajuntament d'Andratx per a l'operació d'un Centre Remot del Sistema Integral de Gestió d'Emergències de les Illes Balears SEIB-112

Subscripció

Lloc: Marratxí
Data: 25/07/2011

Parts (Entitats signants)

Administració de la CAIB

  • Conselleria d'Administracions Públiques

Altres entitats signants

  • Ajuntament d'Andratx

Objecte

Incorporació de la Policia Local d'Andratx al Sistema d'Emergències de les Illes Balears (SEIB-112), amb els objectius següentes:
a) Millorar l'eficiència dels serveis de la Policia Local d'Andratx a través de la utilització d'un sistema integrat d'informació i comunicacions que permeti a le sdiferents àrees l'aprofitament conjunt de la informació.
b) Facilitar una coordinació efectiva i contrastable entre les diferents entitats, departaments i serveis relacionats amb la seguretat pública, a través de la utilització compartida dels "sistemes" i la integració dels seus diferents dispositius de comunicacions i informació.

Vigència

Estat: Vigent
Termini inicial de vigència des de: 26/07/2011
fins a: 31/12/2011
Previsió de pròrroga: Si

Acords de pròrroga

Termini de vigència des de: 01/01/2012
Descripció del termini de pròrroga: Pròrroga anual automàtica, si no hiha de núncia prèvia amb un mes d'antelació a l'acabament.

Document del conveni

PDF del conveni (PDF)
Català - Castellano
© Govern de les Illes Balears