PRIMER- comprovau si la informació ja està publicada al PORTAL DE TRANSPARÈNCIA
SEGON- si no podeu trobar la informació que buscau en el Portal, pregunteu-nos on trobar-la, amb un simple formulari. Us contestarem el primer dia hàbil següent.
TERCER- si la informació no es troba publicada en el Portal o en la web de la Comunitat Autònoma, demaneu-la mitjançant l'exercici deldret d'accés, tant de forma telemàtica com presencial. Trobareu tota la informació per realitzar la sol·licitud aquí.
CONSULTES GENERALS (informació bàsica)
- Si només desitjau obtenir informació bàsica general sobre l'Administració (horaris d’atenció i ubicació d’oficines d’òrgans i serveis de l’Administració autonòmica, com s’han de fer determinats tràmits, com us podeu relacionar amb l’Administració o com obtenir orientació sobre requisits jurídics o tècnics de projectes, actuacions o sol·licituds que vulgueu realitzar, etc.), la podeu sol·licitar, de manera més àgil i senzilla, per mitjà del Servei d’Atenció a la Ciutadania, que té els canals d’atenció presencial, telefònica i en línia. Per fer-ho telemàticament, utilitzau aquest formulari.
- Si voleu més assessorament sobre requisits jurídics o tècnics que les disposicions imposin a les actuacions o sol·licituds, el podeu obtenir contactant directament amb l’òrgan competent.
Aquí podeu consultar el directori de l’Administració autonòmica. Si no sabeu quin és l’òrgan competent, podeu contactar amb el Servei d’Atenció a la Ciutadania, per mitjà de qualsevol dels seus canals.
INFORMACIÓ PARTICULAR COM A PART INTERESSADA EN UN PROCEDIMENT EN CURS
- Si sou part interessada en un procediment que encara està en curs i voleu informació sobre l’expedient o accedir a la seva documentació, no heu de fer-ho mitjançant el dret d'accés, sinó que heu de contactar directament amb la unitat gestora del procediment
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IMPORTANT: No s'ha d'utilitzar aquest accés per: presentar documents d'altres procediments administratius, sol·licitar certificacions o autoritzacions, consultar o esmenar expedients personals, formular al·legacions...
Per a tramitar telemàticament altres sol·licituds o presentar documents, heu d'accedir al tràmit telemàtic del procediment corresponent en la Seu Electrònica.
Si aquest no disposa de “tràmit en línia”, podeu presentar, a través del Registre electrònic comú (REC), la sol·licitud segons el model que estigui disponible en el procediment que es troba en la Seu Electrònica.
Per a més informació sobre la presentació telemàtica de documents consulteu aquest enllaç.