Secció: 4 - Entitats locals i associacions d'entitats locals
Número: 2012/4/377
Matèria: Emergències i seguretat
Títol: Conveni de col·laboració entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'Ajuntament d'Alcúdia per l'operació d'un Centre Remot del Sistema Integral de Gestió d'Emergències 112.
Lloc: Marratxí
Data: 21/02/2012
Administració de la CAIB
- Conselleria d'Administracions Públiques
Altres entitats signants
- Ajuntament d'Alcúdia
La col·laboració entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant la Conselleria d'Administracions Públiques, i l'Ajuntament d'Alcúdia per a la incorporació de la Policia Local d'Alcúdia al sistema de gestió d'emergències de les Illes Balears (SEIB 112), amb els objectius següents:
a) Millorar l'eficiència dels serveis de la Policia Local d'Alcúdia a través de la utilització d'un sistema integrat d'informació i comunicacions que permeti a les diferents àrees l'aprofitament conjunt de la informació.
b) Facilitar una coordinació efectiva i contrastable entre les diferents entitats, departaments i serveis relacionats amb la seguretat pública,a través de la utilització compartida dels "sistemes" i la integració dels seus diferents dsipositius de comunicacions i informació.
Estat: Vigent
Termini inicial de vigència des de: 22/02/2012
fins a: 31/12/2012
Previsió de pròrroga: Si
Acords de pròrroga
Termini de vigència des de: 01/01/2013
Descripció del termini de pròrroga: Renovació anual automàtica, si no hi ha denúncia prèvia de les parts amb un mes d'antelació a l'acabament.
PDF del conveni (PDF)