Govern de les Illes Balears

Registro de convenios y acuerdos

Datos del convenio

Convenio

Sección: 4 - Entitats locals i associacions d'entitats locals
Número: 2012/4/377
Materia: Emergències i seguretat
Título: Conveni de col·laboració entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'Ajuntament d'Alcúdia per l'operació d'un Centre Remot del Sistema Integral de Gestió d'Emergències 112.

Suscripción

Lugar: Marratxí
Fecha: 21/02/2012

Partes (Entidades firmantes)

Administración de la CAIB

  • Conselleria d'Administracions Públiques

Otras entidades firmantes

  • Ajuntament d'Alcúdia

Objeto

La col·laboració entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, mitjançant la Conselleria d'Administracions Públiques, i l'Ajuntament d'Alcúdia per a la incorporació de la Policia Local d'Alcúdia al sistema de gestió d'emergències de les Illes Balears (SEIB 112), amb els objectius següents:
a) Millorar l'eficiència dels serveis de la Policia Local d'Alcúdia a través de la utilització d'un sistema integrat d'informació i comunicacions que permeti a les diferents àrees l'aprofitament conjunt de la informació.
b) Facilitar una coordinació efectiva i contrastable entre les diferents entitats, departaments i serveis relacionats amb la seguretat pública,a través de la utilització compartida dels "sistemes" i la integració dels seus diferents dsipositius de comunicacions i informació.

Vigencia

Estado: Vigente
Plazo inicial de vigencia desde: 22/02/2012
hasta: 31/12/2012
Previsión de prórroga: 

Acuerdos de prórroga

Plazo de vigencia desde: 01/01/2013
Renovació anual automàtica, si no hi ha denúncia prèvia de les parts amb un mes d'antelació a l'acabament.

Documento del convenio

PDF del convenio (PDF)
Català - Castellano
© Govern de les Illes Balears