Govern de les Illes Balears

Registre de Convenis i Acords

Dades del conveni

Conveni

Secció: 4 - Entitats locals i associacions d'entitats locals
Número: 2012/4/451
Matèria: Seguretat pública
Títol: Conveni de col·laboració entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'Ajuntament de Santa Margalida per a la coordinació policial, la millora de la seguretat pública i suport a la policia turística

Subscripció

Lloc: Marratxí
Data: 30/03/2012

Parts (Entitats signants)

Administració de la CAIB

  • Conselleria d'Administracions Públiques

Altres entitats signants

  • Ajuntament de Santa Margalida

Objecte

a) Potenciar la seguretat pública i l'assitència als residents i visitants turístics mitjançant la coordinació i funcionament de la policia turística en el municipi de Santa Margalida durant l'any 2012.
b) L'intercanvi d'informació suficient, homogènia i eficaç, per tal de conèixer les activitats i la situació dels col·lectius als quals s'estén la coordinació de la policia local i turística durant l'any 2012.
c) L'elaboració d'una memòria anual d'activitats de la policia local i turística per part de l'Ajuntament, a l'efecte de millorar l'exercici de les competències de coordinació que la Llei 6/2005 encarrega a la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals.
d) Impuls de la millora de la coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

Finançament

Administració de la CAIB

Organisme Any Despesa Observacions
Conselleria d'Administracions Públiques 2012 47.880,00
Conselleria d'Administracions Públiques 2013 23.940,00

Vigència

Estat: No vigent
Termini inicial de vigència des de: 30/03/2012
fins a: 31/03/2013

Document del conveni

PDF del conveni (PDF)
Català - Castellano
© Govern de les Illes Balears