Govern de les Illes Balears

Registro de convenios y acuerdos

Datos del convenio

Convenio

Sección: 4 - Entitats locals i associacions d'entitats locals
Número: 2012/4/451
Materia: Seguretat pública
Título: Conveni de col·laboració entre l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i l'Ajuntament de Santa Margalida per a la coordinació policial, la millora de la seguretat pública i suport a la policia turística

Suscripción

Lugar: Marratxí
Fecha: 30/03/2012

Partes (Entidades firmantes)

Administración de la CAIB

  • Conselleria d'Administracions Públiques

Otras entidades firmantes

  • Ajuntament de Santa Margalida

Objeto

a) Potenciar la seguretat pública i l'assitència als residents i visitants turístics mitjançant la coordinació i funcionament de la policia turística en el municipi de Santa Margalida durant l'any 2012.
b) L'intercanvi d'informació suficient, homogènia i eficaç, per tal de conèixer les activitats i la situació dels col·lectius als quals s'estén la coordinació de la policia local i turística durant l'any 2012.
c) L'elaboració d'una memòria anual d'activitats de la policia local i turística per part de l'Ajuntament, a l'efecte de millorar l'exercici de les competències de coordinació que la Llei 6/2005 encarrega a la conselleria competent en matèria de coordinació de policies locals.
d) Impuls de la millora de la coordinació de les policies locals de les Illes Balears.

Financiación

Administración de la CAIB

Organismo Año Importe Observaciones
Conselleria d'Administracions Públiques 2012 47.880,00
Conselleria d'Administracions Públiques 2013 23.940,00

Vigencia

Estado: No vigente
Plazo inicial de vigencia desde: 30/03/2012
hasta: 31/03/2013

Documento del convenio

PDF del convenio (PDF)
Català - Castellano
© Govern de les Illes Balears