Equip de feina
L'equip de feina es troba a la Conselleria d'Interior, dins el departament de l'Institut de Seguretat Pública de les Illes Balears que s'encarrega de supervisar les tasques d’implantació del projecte. Actualment a l'equip de feina hi ha dues persones:
- Coordinador tècnic del projecte
- Coordinador policial del projecte
Que realitzen, entre d’altres, les funcions següents:
- Treballar en el disseny i la concreció del contingut del pla operatiu que ha de regir la implementació de l’aplicació en els municipis de les Illes Balears i possibilitar interconnexió amb el SEIB 112, juntament amb noves integracions que puguin sorgir durant el transcurs del projecte.
- Elaborar processos de migració de dades, segons l’estratègia establerta.
- Instal·lar i configurar la nova eina de gestió policial.
- Llançar processos de migració i comprovar que s’han integrat correctament en el nou entorn.
- Realitzar una bateria de proves per comprovar el correcte funcionament de la nova eina informàtica.
- Formar als usuaris en el programa.
- Posar-la en funcionament als municipis que s'adhereixin.
- Oferir suport als problemes que es detectin una vegada que es comenci a utilitzar la nova eina informàtica. Sempre que sigui possible s’intenten solucionar i, en cas de no ser possible, perquè es generin per un funcionament defectuós de l’eina o bé siguin noves necessitats, es recopila tota la informació per a, posteriorment, desenvolupar noves funcionalitats de l’aplicació informàtica.